D-Fresh Yaralı Kalbim Şarkı Sözü (2013)

Güneşlenir gözlerin bebeği seni benim için çok gördüler
Bana zalimin birisi dediler hazmedemez ki bu yaralı kalbim
Güneşlenir  gözlerin bebeği seni benim için  çok gördüler
Bana Zalimin birisi dediler hazmedemez ki bu yarali kalbim 

Bir derdim var çok yoruldum aşk dediğin kelime beni yordu
Bir tesellim vardı , Ama yok şimdi Adi bende saklı
Bir zamanlar taşıdım seni kalbimin o derin köşesinde
Bir zamanlar yilmayanblog.blogspot.com
Bir tebesüm beklemişken yıktın beni en derinden

Güneşlenir gözlerin bebeği seni benim için çok gördüler
Bana zalimin birisi dediler hazmedemez ki bu yaralı kalbim
Güneşlenir gözlerin bebeği seni benim için çok gördüler
Bana Zalimin birisi dediler hazmedemez ki bu yarali kalbim

Kar beyaz bir güvercin gibi Saf temiz gözlerindi senin
Zor bela ayrılık esmiş ne sen nede ben sevebildik
Şimdi nefret dolu bedenim bir uçurum gibi çok derin
Kor ateş ve alev gibi yanıyor senin özlemin
google sözcükleri : d-fresh şarkı sözü,d fresh şarkı sözleri,d fresh yaralı kalbim sözleri,
Yorum Gönder
Yorum için teşekkürler